Skocz do zawartości

Audi Klub Podkarpacie używa ciasteczek. Tutaj dowiesz się czym są. Aby zaknąć tą wiadomość kliknij:    Akceptuję ciasteczka


Tanie części samochodowe do Audi w iParts.pl


Użytkowników którzy posiadali konta na starym systemie, prosimy o skorzystanie z opcji przywracania hasła żeby nie dublować sobie kont.


Audi A6 C5


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
45 odpowiedzi w tym temacie

#21 Sylwek240

Sylwek240

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 41 postów
  • SkądGiedlarowa/Leżajsk

Napisano 03 marzec 2012 - 23:50

LightFighter, w tym problem że najszybciej to chyba za miesiąc zawinę się na spota bo jakoś ciężko się mi wybrać, ciągle w termin nie mogę zatrafić, a z jakim przebiegiem nalatanym jest ta turbawa ? Bo wiesz 400 zł a 1400zł to jest różnica i zastanawiam się, a mam jeszcze do nawinięcia km i myślę coś na temacie regeneracji ale zobaczymy, czekam na wszelkie opinie i rady ;D Z miłą chęcią podjechałbym i obejrzał a najlepiej w jakiejś firmie ekipa by oceniła bo tak wizualnie nie wszystko wyłapie albo może się wszystko zgadzać a mechanicznie wszystko wyjdzie. Trzeba pomyśleć nad obejrzeniem Twojego Turba.

#22 anakonda1

anakonda1

    Konstruktor

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 490 postów
  • SkądPrzemyśl
  • Model:Audi b3 quattro
  • Silnik:2,3 LPG

Napisano 03 lipiec 2012 - 13:07

Witam

Kolega mnie prosił żebym dowiedział się co nieco o aucie
\
marka : Audi A6 C4
rok: 1996-1997
silnik: 2,5 TDI
nadwozie: sedan

interesuje go opinia o tym aucie mianowicie :

silnik czy wytrzymały czy awaryjny itd.
zawieszenie

i ogólnie coś o tym aucie

dziękuje z góry
było Audi 80 B2 2.0 5E rok 1984
jest Audi 90 B3 2.3 5E quattro rok 1987

#23 anakonda1

anakonda1

    Konstruktor

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 490 postów
  • SkądPrzemyśl
  • Model:Audi b3 quattro
  • Silnik:2,3 LPG

Napisano 03 lipiec 2012 - 14:07

silnik to v6
było Audi 80 B2 2.0 5E rok 1984
jest Audi 90 B3 2.3 5E quattro rok 1987

#24 Tommy Gun

Tommy Gun

    Master

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1040 postów
  • SkądRT

Napisano 03 lipiec 2012 - 18:56

Coś mi się nie wydaje żeby to było V6 - w Audi A6 C4 montowano 2.5 tdi ale rzędowe, mega wytrzymałe jednostki. no ale żeby w tym wieku chodziły jak trzeba, czasami trzeba wpompować nieco pieniędzy, rozrząd, weryfikacja układu wtryskowego, wszelakie paski, przegląd klimy - to tak przy okazji...

#25 anakonda1

anakonda1

    Konstruktor

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 490 postów
  • SkądPrzemyśl
  • Model:Audi b3 quattro
  • Silnik:2,3 LPG

Napisano 03 lipiec 2012 - 20:21

sorki silnik to r5 :)
było Audi 80 B2 2.0 5E rok 1984
jest Audi 90 B3 2.3 5E quattro rok 1987

#26 kamilb5

kamilb5

    Expert

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 834 postów
  • SkądBrzozów
  • Model:Audi A4 B7 S-Line
  • Silnik:1.8T BFB+

Napisano 03 lipiec 2012 - 21:10

anakonda1, Silnik nie do zajechania,w miare oszczędny,dymamiczny fajnie jedzie i fajnie sie zbiera zależy który chcesz jeszcze bo są 2 rodzaje ;AAT-115 km i AEL 140km
Obydwa silniki są kapitalne i robią kosmicze przebiegi bez większych remontów.
Jeśli chodzi o zawieszenie to jest bardzo wytrzymałe,i tanie w zakupie bo idze tam tylko 1 wahacz,także w tym samochodzie ciężko szukać jakichkolwiek wad.

Jak kupi w miare zadbane i sam zadba to będzi sie cieszył jeszcze długie lata.

#27 anakonda1

anakonda1

    Konstruktor

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 490 postów
  • SkądPrzemyśl
  • Model:Audi b3 quattro
  • Silnik:2,3 LPG

Napisano 03 lipiec 2012 - 21:35

kamilb5, to co wiem to silnik ten 140 konny :) i caly zadbany

dzieki za opinie
było Audi 80 B2 2.0 5E rok 1984
jest Audi 90 B3 2.3 5E quattro rok 1987

#28 Lipton

Lipton

    Administracja

  • Administracja
  • 1034 postów
  • SkądRZE

Napisano 04 lipiec 2012 - 12:32

nie ma aut bezawaryjnych ja bym juz takiego nie kupil gdybym szukal samochodu
nalezy sie spodziewac przebiegu pod 500 a po takim przebiegu juz sie rozne dziwne rzeczy moga dziac i ktos moze nie miec nic zlego na mysli i sprzedac Ci bubla kazde auto ma jakies bolaczki i nie jest ono wcale tanie w utrzymaniu na poczatek rozrzad zwiecha do 400 tys wytrzymuje w serii wiec pewnie tez bd do zmiany koszt nie duzy ale zawsze pompa tak samo albo juz zrobiona albo nidlugo bd do roboty to samo wtryski ale jak juz sie wszystko zrobi to mozna sie cieszyc jazda do czasu kiedy sie cos nie zepsuje ;) ps. po wymianie napinacza paska pk (taki amortysatorek z przodu) warto zbadac kolo pasowe w jakim jest stanie bo moje pol roku poznije sie rozsypalo

ogolnie to nie narzekam na moje auto ale jak ktos chce to kupic i liczyc na to ze nic nie bd dokladal to chyba lepej kupic a4

ewentualnie pytać to wam jeszcze coś poopowiadam

Admin_prende_a_calci_un_utente_e_un_mod_


#29 kamilb5

kamilb5

    Expert

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 834 postów
  • SkądBrzozów
  • Model:Audi A4 B7 S-Line
  • Silnik:1.8T BFB+

Napisano 04 lipiec 2012 - 13:53

Lipton, U mnie w rodzinie jest takie auto z silnikiem AAT od 2004 i oprócz wymiany rozrządu,wahaczy,zacisków z tyłu i 2óch przegubów to kompletnie nic sie nie sypie,jedynie co ostatnio padło to uszczelnienie pompy,ale to w sumie wystarczyło wymienic oring i jest ok.

Auto u nas przejechało jakieś 150 tyś a ogólnie ma jakieś 380 na obecną chwile, i takie rzeczy jak alternator,czy rozrusznik koła pasowe itp,itd są pierwsze i działają perfekcyjnie.

Jedno tylko mogę dodać że samochód jest dbany i pilnowany i nie szczedzone na materiałach eksploatacyjnych taki jak olej full syntetyk,filtry czy inne płyny są regularnie wymienane na czas i nie ma mowy o jakimś serwisowaniu typu long-life bo to jest głupota.

Więc twoje auto musi mieć nalatane prawie pod MLN km jak zaczyna sie coś sypać,np ja bym bardzo chętni kupił sobie drugie takie auto.
Koszt zawiechy wcale nie jest taki drogi bo ok 150zł za wachacz w którym mamy sworzeń i tulejki,a rozrząd kosztuje podobnie jak w innych autach więc nie ma co narzekać.

#30 Lipton

Lipton

    Administracja

  • Administracja
  • 1034 postów
  • SkądRZE

Napisano 04 lipiec 2012 - 19:01

nie wiem co za wahacze kupowales a moje ma troche ponad 400 ja wlasnie robie wszystko na bieżąco i mowie tylko że się zbiera a skoro nie robiłes rozrusznika alternacji czy wtryskow to kwestia czasu kiedy bd robil :)

Admin_prende_a_calci_un_utente_e_un_mod_


#31 kamilb5

kamilb5

    Expert

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 834 postów
  • SkądBrzozów
  • Model:Audi A4 B7 S-Line
  • Silnik:1.8T BFB+

Napisano 04 lipiec 2012 - 19:08

Sam sie dziwię że to takie wytrzymałe auto i wogóle sie nie psuje.

#32 Lipton

Lipton

    Administracja

  • Administracja
  • 1034 postów
  • SkądRZE

Napisano 04 lipiec 2012 - 20:50

ja opisalem tylko to co wymienialem nie twierdze ze to auto sie jakos specjalnie psuje czy cos tylko sa to wydatki z ktorymi trzeba sie liczyc z czasem ;) niekieny nawet nie tyle z przebiegu co z wieku samochodu :)

Admin_prende_a_calci_un_utente_e_un_mod_


#33 kamilb5

kamilb5

    Expert

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 834 postów
  • SkądBrzozów
  • Model:Audi A4 B7 S-Line
  • Silnik:1.8T BFB+

Napisano 04 lipiec 2012 - 21:04

Masz racje lipton,ale ja tylko porównuje jak to auto wypada na tle duzo młodszych aut,i naprawde jest to bardzo solidny samochód.

#34 Hubi-A6

Hubi-A6

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 78 postów
  • SkądRopczyce

Napisano 22 grudzień 2012 - 19:53

LightFighter powiedz mi bo w moim karavanie słyszę charakterystyczny gruchot przy gaszeniu silnika a co ciekawsze to nie zawsze..co to może być? :-|
hubi-A6

#35 kamilb5

kamilb5

    Expert

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 834 postów
  • SkądBrzozów
  • Model:Audi A4 B7 S-Line
  • Silnik:1.8T BFB+

Napisano 22 grudzień 2012 - 21:31

Hubi-A6, To pewnie luz poprzeczny na sworzniu korbowo-tłokowym przekazujący dużą siłe na łożyska ślizgowe na wale korbowym.

#36 Hubi-A6

Hubi-A6

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 78 postów
  • SkądRopczyce

Napisano 23 grudzień 2012 - 07:56

to nie jest chyba jakiś duży problem nie? ale najlepsze jest to że nie zawsze się tak robi a light fighter pisał że to może być dwumas ;)? prawda
hubi-A6

#37 RS6

RS6
  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • Skądprzyjechałeś???

Napisano 23 grudzień 2012 - 14:04

light fighter pisał że to może być dwumas ;)? prawda

bardzo dobrze Ci zeznawał, może tak być...
bądźmy normalni...

#38 Hubi-A6

Hubi-A6

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 78 postów
  • SkądRopczyce

Napisano 27 grudzień 2012 - 17:26

a ile kosztuje dwu mas? ;D
hubi-A6

#39 Tommy Gun

Tommy Gun

    Master

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1040 postów
  • SkądRT

Napisano 27 grudzień 2012 - 18:01

a ile kosztuje dwu mas? ;D


Z kompletem sprzęgła troszkę wyniesie, bierz pod uwagę tylko i wyłącznie takie firmy jak Luk, Sachs czy Valeo.

Wstukaj w google hasło: inter cars sklep i poznasz odpowiedź na swoje pytanie...

A gdybyś pogadał z KamilemB5 to może udałoby mu się załatwić z rabatem i przy okazji zamontować. Zna się na rzeczy ;-)

#40 Lipton

Lipton

    Administracja

  • Administracja
  • 1034 postów
  • SkądRZE

Napisano 27 grudzień 2012 - 21:07

przecież on ma 1z a tam jest zwykłe kolo zamachowe

Admin_prende_a_calci_un_utente_e_un_mod_





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych