Skocz do zawartości

Audi Klub Podkarpacie używa ciasteczek. Tutaj dowiesz się czym są. Aby zaknąć tą wiadomość kliknij:    Akceptuję ciasteczka


Tanie części samochodowe do Audi w iParts.pl


Użytkowników którzy posiadali konta na starym systemie, prosimy o skorzystanie z opcji przywracania hasła żeby nie dublować sobie kont.


Benzyna+Gaz czy Diesel?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
109 odpowiedzi w tym temacie

#41 PuSzEk

PuSzEk

    Master

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1075 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:Audi Coupe 8B
  • Silnik:2.8 AAH

Napisano 29 czerwiec 2013 - 08:01

co to za ogłoszenie było ?

[ Dodano: 2013-06-27, 11:38 ]
Dragon, ja bym szukał 2.0 90km z gazem ;)


jak już 2.0 to tylko 115km, przynajmniej coś to jedzie

co do V8 to nie sztuka kupić, tylko weź to utrzymaj :mrgreen:

i jest na mechanicznym wtrysku który może generować dużo kłopotów

po za tym dziś jak auto spala 20L gazu czy 7,5L ropy :D to koszt praktycznie taki sam


nie jest na żadnym mechanicznym wtrysku, więc nie pisz głupot... :roll:
silnik 2.3 NG jest na mechanicznym wtrysku i 2.0 16V 140KM(ACE)

#42 Ziomuś

Ziomuś

    Administrator

  • Administracja
  • 3802 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:Audi A6 C5
  • Silnik:2,7 BiT AJK

Napisano 30 czerwiec 2013 - 08:13

i jest coś Bartku dla Ciebie:

http://allegro.pl/sh...item=3358853850

od gościa z vag podkarpacie

Dzięki Pawle ale nie chce A3 :-) A by najmniej 3 drzwiowego :-)

1,9 Tdi będzie najbardziej odpowiedni,bo zawsze można coś przy nim dłubnąć jeśli chodzi o zwiększenie mocy,a ekonomia dalej pozostanie ta sama

Otóż to! Ewentualnie A4 na AFN-ie :-)

www.BizzWeb.pl- Strony internetowe, grafika komputerowa!


#43 Ziomek

Ziomek

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 472 postów
  • Skądok Mielca
  • Model:A6 c5
  • Silnik:1.8T ANB

Napisano 30 czerwiec 2013 - 12:22

kamilb5 napisał/a: 1,9 Tdi będzie najbardziej odpowiedni,bo zawsze można coś przy nim dłubnąć jeśli chodzi o zwiększenie mocy,a ekonomia dalej pozostanie ta sama

Otóż to! Ewentualnie A4 na AFN-ie


Przy normalnej jeździe po chipie zostanie takie samo spalanie, może delikatnie mniejsze ale chcąc wykorzystać te 130koni po chipie nie oszukujmy się spalanie w każdym silniku wzrośnie, moc nie bierze się z powietrza.

#44 wodz

wodz

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 99 postów
  • SkądBoguchwała

Napisano 30 czerwiec 2013 - 13:02

moc nie bierze się z powietrza.


I tu się mylisz kolego,między innymi z powietrza ;-)

Pozdrawiam

#45 PuSzEk

PuSzEk

    Master

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1075 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:Audi Coupe 8B
  • Silnik:2.8 AAH

Napisano 30 czerwiec 2013 - 13:25

moc nie bierze się z powietrza.


I tu się mylisz kolego,między innymi z powietrza ;-)

Pozdrawiam


miedzy innymi, a z powietrza to chyba jest różnica :roll: ale szukacie dziury w całym...

tak samo ja moge teraz napisać: to po ciul tankujesz rope jak jeździsz na powietrzu :lol:

#46 KruQ

KruQ

    Junior

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:ALLROAD
  • Silnik:BAU

Napisano 30 czerwiec 2013 - 13:38

ja wole pb czy też lpg niż on:P i lpg tańszy w utrzymaniu:)

#47 wodz

wodz

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 99 postów
  • SkądBoguchwała

Napisano 30 czerwiec 2013 - 13:42

Panowie troszkę chciałem pożartować,a tu od razu że się czepiam. Prawda jest taka że każdy chwali to co ma i to czym jeździ i spieranie się tu co leprze nie ma sensu.

Pozdrawiam.

#48 woolf

woolf

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 677 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:A4 B8 Avant
  • Silnik:2,0 tdi cr

Napisano 30 czerwiec 2013 - 15:20

Wodz ma racje każdy każdeko przekrzykuje a to Bartkowi w niczym nie pomoże , a po za tym już wybrał ON to po co kolejne spory ??

#49 Tommy Gun

Tommy Gun

    Master

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1040 postów
  • SkądRT

Napisano 30 czerwiec 2013 - 17:31

kamilb5 napisał/a: 1,9 Tdi będzie najbardziej odpowiedni,bo zawsze można coś przy nim dłubnąć jeśli chodzi o zwiększenie mocy,a ekonomia dalej pozostanie ta sama

Otóż to! Ewentualnie A4 na AFN-ie


Przy normalnej jeździe po chipie zostanie takie samo spalanie, może delikatnie mniejsze ale chcąc wykorzystać te 130koni po chipie nie oszukujmy się spalanie w każdym silniku wzrośnie, moc nie bierze się z powietrza.

bzdura mi spadło na 5,2 litra a po chipie nie przekracza wartości którą spalił przed i wynika to z faktu o którym wspomniał wódz

#50 Ziomek

Ziomek

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 472 postów
  • Skądok Mielca
  • Model:A6 c5
  • Silnik:1.8T ANB

Napisano 30 czerwiec 2013 - 20:39

LightFighter, czytaj dokładnie to co napisałem

Prawda jest taka że każdy chwali to co ma i to czym jeździ i spieranie się tu co leprze nie ma sensu.

Prawda jest taka że jeżdżę dieslem i patrząc przez pryzmat tego ile kosztuje utrzymanie innych samochodów w rodzinie to jednak LPG wychodzi taniej,
i pisze się lepsze, nie leprze ale to tak na marginesie.

#51 kamilb5

kamilb5

    Expert

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 834 postów
  • SkądBrzozów
  • Model:Audi A4 B7 S-Line
  • Silnik:1.8T BFB+

Napisano 01 lipiec 2013 - 11:10

Ziomek, W pewnym sensie może i masz racje że chcąc wykorzystać moc podrasowanego diesla spalanie wzrośnie i nie mówię teraz o jezdzie na trasie z prędkościa 100km/h bo wtedy rzeczywiście spalanie spada jeśli auto jest po programie tak jak to pisał Marcin,ale np mocne pałowanie po miescie rzeczywiście spalanie wzrasta,ale jest to rożnica 1L ewentualnie 1,5L ON w porównaniu do PB np 1,8 Turbo pali 9 do 10L po miejscu przy normalnej jezdzie a przy mocnym pałowaniu spali 14L, V6 2,6 paliło 14 Pb a przy butowaniu 18 więc diesel jest i tak oszczędniejszy przy dużo bardziej mocnej jezdzie.

#52 Jack

Jack

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 97 postów
  • SkądLier, Norway

Napisano 02 lipiec 2013 - 17:50

Otóż to! Ewentualnie A4 na AFN-ie


Na przełomie maja, czerwca następnego roku albo wcześniej muszę sprzedać B5, więc jeśli Bartku jeszcze trochę poczekasz to na pewno się dogadamy. AFN daje radę i żadnych kłopotów mi nie sprawia. 5W40 LM i płukanka co każdą wymianę, gdy jest ciepły, "mruczy jak najedzone kocie":D żadnych ubytków oleju.
Forspranget ligger i teknikken

#53 Ziomuś

Ziomuś

    Administrator

  • Administracja
  • 3802 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:Audi A6 C5
  • Silnik:2,7 BiT AJK

Napisano 02 lipiec 2013 - 18:30

Na przełomie maja, czerwca następnego roku albo wcześniej muszę sprzedać B5, więc jeśli Bartku jeszcze trochę poczekasz to na pewno się dogadamy. AFN daje radę i żadnych kłopotów mi nie sprawia. 5W40 LM i płukanka co każdą wymianę, gdy jest ciepły, "mruczy jak najedzone kocie":D żadnych ubytków oleju.

O proszę :-) To się zgadamy jak coś, chyba ze na gwałt będę musiał kupić wcześniej coś :-)

www.BizzWeb.pl- Strony internetowe, grafika komputerowa!


#54 Jack

Jack

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 97 postów
  • SkądLier, Norway

Napisano 02 lipiec 2013 - 19:05

Będę o tobie pamiętał ;-) Najchętniej nie sprzedawałbym w ogóle ale muszę sprzedać bo nie mogę w NO jeździć nim dłużej niż rok.
Forspranget ligger i teknikken

#55 hehepack

hehepack

    Moderator

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 439 postów
  • SkądBoguchwała

Napisano 02 lipiec 2013 - 19:17

na pewno aż rok ?

#56 Jack

Jack

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 97 postów
  • SkądLier, Norway

Napisano 02 lipiec 2013 - 19:36

Na pewno. Potem muszę go zarajestrować tu albo sprzedać i kupić coś na miejscu. Przy rejestracji trzeba zapłacić spore cło, a to kilka razy przewyższy jego wartość. Więc lepiej kupić B6, B7 niz zapłacić 90 tys. koron za przerejestrowanie. To długa historia, a to nie temat na takie gadanie ;-)
Forspranget ligger i teknikken

#57 Ziomuś

Ziomuś

    Administrator

  • Administracja
  • 3802 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:Audi A6 C5
  • Silnik:2,7 BiT AJK

Napisano 01 sierpień 2013 - 20:40

kamilb5, ile Ci pali to 1,8T? Jak wyglądają koszty eksploatacji takiego motoru? :->

www.BizzWeb.pl- Strony internetowe, grafika komputerowa!


#58 kamilb5

kamilb5

    Expert

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 834 postów
  • SkądBrzozów
  • Model:Audi A4 B7 S-Line
  • Silnik:1.8T BFB+

Napisano 02 sierpień 2013 - 08:10

Dragon, Jeśli chodzi o spalanie to po miejscu wychodzi 10 do 11l,w trasie da sie zejść do 8,5L LPG więc wychodzi taniej niż Diesel i jestem zadowolony jak narazie. Silnik też nie jest drogi w utrzymaniu,wiadomo dochodzi tutaj turbo które po jakimś czasie może się zepsuć,ale nawet regeneracja nie jest droga. Jedyne o co trzeba dbać to wiadomo Olej syntetyczny 0w lub 5w40 i jego regularna wymiana jak będzie to spełnione to silnik bedzie śmigał,jedyna rzecz która pada po ok 200 000 jest napinacz hydrauliczny od wałków rozrządu i kosztuje ok350 zł + łańcuch 100zł,ale ogólnie jest to mały awaryjny silnik i w miare prosty w diagnostyce.

#59 Zibi

Zibi

    Master

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1025 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 02 sierpień 2013 - 20:34

W moim udaje się zejść do 7,2 L :P

#60 kamilb5

kamilb5

    Expert

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 834 postów
  • SkądBrzozów
  • Model:Audi A4 B7 S-Line
  • Silnik:1.8T BFB+

Napisano 02 sierpień 2013 - 21:07

Zibi, W moim też nie ma problemu zbliżyć sie do tej granicy,pytanie tylko po co tak męczyć jazde?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych