Skocz do zawartości

Audi Klub Podkarpacie używa ciasteczek. Tutaj dowiesz się czym są. Aby zaknąć tą wiadomość kliknij:    Akceptuję ciasteczka


Tanie części samochodowe do Audi w iParts.pl


Użytkowników którzy posiadali konta na starym systemie, prosimy o skorzystanie z opcji przywracania hasła żeby nie dublować sobie kont.


Zakup A4 B6 1.8T czy 2.0???


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kamilxv535

Kamilxv535
  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 01 październik 2013 - 18:40

Witam wszystkich ;) mam zamiar kupic Audi A4 tyko pozostaje jednak kwestia z jakim silnikiem 1,8T czy 2.0 o tych 2.0 . samochód który mam zamiar kupić napewno będę "gazował" tak wiec tez który silnik jest lepszy pod Lpg ? słyszałem ze 1.8T jest strasznie wrażliwy na gaz wiec musi byc wszytsko wyregulowane na cycuś znowu ten 2.0 lubi brać lej i sam juz nie wie bo opinie sa podzielone na ten temat. Koledzy rozjaśnijcie mi sytuacje z jakim silnikiem szukac 1.8T czy 2.0 i ktory jest lepszy pod instalacje gazową . Bardzo prosze o pomoc z góry dziękuje ;)
Kamil----->>>

#2 zeniTh

zeniTh

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 32 postów
  • SkądRSR

Napisano 01 październik 2013 - 19:24

ogólnie jeśli chodzi o gazowanie to wiadomo że lepszym wyborem jest wolnossak niż jednostka uturbiona, ale między tymi dwoma silnikami ani na minute bym się nie zstanawiał tylko brał 1,8t i gazował u dobrego gazownika, od siebie mogę polecić serwis na podkarpaciu jakim jest multiserwis w Niwiskach, 1,8t jest dobrą jednostką do gazowania i chyba spali mniej niż ten mułowaty 2.0 ;) a osiągi napewno lepsze


ten 2 litrowy motor może nie jest najgorszy, ale różne opinie o nim krążą, pytałem o niego kiedyś kolegę co pracuje w ASO VW i mówił że raczej słaba konstrukcja, sam nie miałem, więc sie nie wypowiadam
Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.

#3 Kamilxv535

Kamilxv535
  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 02 październik 2013 - 18:21

Pewnie trzeba bedzie szukac z tym 1.8T dzięki kolego za info ;) Pozdrawiam :)
Kamil----->>>

#4 marasss2

marasss2

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 446 postów
  • SkądSłupsk/Starogard Gd.
  • Model:Audi S3
  • Silnik:Bam

Napisano 02 październik 2013 - 20:32

Dokładnie się się zastanawiaj wolnossące silniki to przeżytki :) Gaz bez problemu zakładaj w Multiserwisie u chłopaków, 1,8t mają w małym palcu i co ważne stroją z AFR.
Cztery buty robią robotę :)

#5 Kamilxv535

Kamilxv535
  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 02 październik 2013 - 20:46

a tez coś słyszałem ze na Słocinie goście dobrze rabią instalacje gazową słuszal ktos coś o tym ? ;p
Kamil----->>>

#6 kamilb5

kamilb5

    Expert

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 834 postów
  • SkądBrzozów
  • Model:Audi A4 B7 S-Line
  • Silnik:1.8T BFB+

Napisano 03 październik 2013 - 21:23

Ja zakładałem cały zestaw w Elpigaz w Rzeszowie na Krakowskiej,fakt że na AFR-ce nie stroją,ale zawsze można to zrobić sobie gdzie indziej,ale i tak jestem zadowolony,nie ma żadnych strat mocy na lpg,także 1,8T jak najbardziej nadaje sie pod lpg.

#7 marasss2

marasss2

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 446 postów
  • SkądSłupsk/Starogard Gd.
  • Model:Audi S3
  • Silnik:Bam

Napisano 04 październik 2013 - 09:14

Ja zakładałem cały zestaw w Elpigaz w Rzeszowie na Krakowskiej,fakt że na AFR-ce nie stroją,ale zawsze można to zrobić sobie gdzie indziej,ale i tak jestem zadowolony,nie ma żadnych strat mocy na lpg,także 1,8T jak najbardziej nadaje sie pod lpg.


Kamil tylko, że przeważnie jak wsadzisz łapy w ustawienia zakładu, który wstawiał gaz to tracisz gwarancję chyba, że normalni ludzie i da się dogadać wiec z tym AFR u innych nie jest tak łatwo lepiej szukać warsztatu który już to robi w pakiecie
Cztery buty robią robotę :)

#8 bruno

bruno

    Moderator

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 804 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 04 październik 2013 - 19:30

a tez coś słyszałem ze na Słocinie goście dobrze rabią instalacje gazową słuszal ktos coś o tym ? ;p

a no robią i temat ogarniają dobrze
a co do silnika to 1.8T gaz nie robi wrażenia na nim

bruno@audipodkarpacie.pl


#9 gregor10

gregor10

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 85 postów
  • SkądJasło

Napisano 05 październik 2013 - 08:26

Zdecydowanie 1.8T i gaz.
Polecam ZEN System http://autogazprzysi...pl/galeria.html

#10 Kamilxv535

Kamilxv535
  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 06 październik 2013 - 18:35

Juz rozpocząlem szukanie samochodu z silnikiem 1.8T ;-) a tak plus minus to ile kosz takiej instalacji ?:)
Kamil----->>>

#11 marasss2

marasss2

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 446 postów
  • SkądSłupsk/Starogard Gd.
  • Model:Audi S3
  • Silnik:Bam

Napisano 06 październik 2013 - 19:08

Dla seryjnego silnika i dobre graty to między 2500-3000 ale raczej bliżej trójki będzie najlepiej pytać konkretny zakład bo ceny są naprawdę zróżnicowane i pamiętaj oszczędzaj po montażu lpg, a nie na :)
Cztery buty robią robotę :)

#12 Ziomek

Ziomek

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 472 postów
  • Skądok Mielca
  • Model:A6 c5
  • Silnik:1.8T ANB

Napisano 06 październik 2013 - 20:18

Podepnę się do tematu i zapytam inaczej, 1.8T czy 2.8 v6?

#13 zeniTh

zeniTh

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 32 postów
  • SkądRSR

Napisano 06 październik 2013 - 22:10

Ziomek, tu już wybór należy do Ciebie, zależy czego oczekujesz, spalanie na pewno mniejsze bedzie w 1,8t. osiagi lepsze w 2,8 no i dzwięk lepszy ;P sam mam 2,8 i polecam
Spełniaj marzenia, bo życie jest krótkie.

#14 Tommy Gun

Tommy Gun

    Master

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1040 postów
  • SkądRT

Napisano 07 październik 2013 - 10:46

2.0 odpuść, lubią brać olej i czasem nawet remont silnika nie pomaga. Z wolnossaka już prędzej 2.4, choć i tak lepszy będzie poturbowany 1.8. Zawsze można się pobawić w podnoszenie mocy itp.

Jeździłem chwilkę w De A4 B6 z silnikiem 2.4 i podobała mi się jego kultura pracy. Za to spalanie przy pełnym bucie już nie :roll:

#15 Ziomek

Ziomek

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 472 postów
  • Skądok Mielca
  • Model:A6 c5
  • Silnik:1.8T ANB

Napisano 07 październik 2013 - 14:43

spalanie na pewno mniejsze bedzie w 1,8t. osiagi lepsze w 2,8 no i dzwięk lepszy ;P sam mam 2,8 i polecam


Sam nie wiem, jedno i drugie rzadkie w C5:/ nie mówiąc o jakiejś sensownej sztuce w sensownych okolicach..
No i koszty ewentualnych napraw, za v6 niektórzy mechaniory na dzień dobry piszą na kartce +200 bo to V6..

#16 tomekhxc

tomekhxc

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 390 postów
  • SkądKolbuszowa
  • Model:A4 B7
  • Silnik:3.0tdi

Napisano 07 październik 2013 - 17:52

http://www.multiserwis.mielec.pl/ co do lpg to polecam znaja sie na rzeczy ;-)

#17 Lipton

Lipton

    Administracja

  • Administracja
  • 1034 postów
  • SkądRZE

Napisano 08 październik 2013 - 18:48

[quote name="Ziomek"][quote]za v6 niektórzy mechaniory na dzień dobry piszą na kartce +200 bo to V6..[/quote]
wtedy trzeba na dzień dobry zmienić warsztat :jupi:

Admin_prende_a_calci_un_utente_e_un_mod_


#18 adonis

adonis

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 31 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 18 październik 2013 - 10:19

moim zdaniem 2.0 jak już

#19 gregor10

gregor10

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 85 postów
  • SkądJasło

Napisano 23 październik 2013 - 22:26

moim zdaniem 2.0 jak już

dlaczego tak sądzisz ? jezdziles 2.0 n/a i 1.8t ? czy opinie wydajesz na podstawie jazdy /stycznosci z tymi silnikami czy tak tylko sobie napisales ? pytam z ciekawosci bo ja mialem do czynienia z jednymi i drugimi i mam troszkę inne zdanie :)

#20 adonis

adonis

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 31 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 29 październik 2013 - 09:35

tak miałem okazje jeździć na obu :) ale to każdy ma swoje indywidualne zdanie




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych