Skocz do zawartości

Audi Klub Podkarpacie używa ciasteczek. Tutaj dowiesz się czym są. Aby zaknąć tą wiadomość kliknij:    Akceptuję ciasteczka


Tanie części samochodowe do Audi w iParts.pl


Użytkowników którzy posiadali konta na starym systemie, prosimy o skorzystanie z opcji przywracania hasła żeby nie dublować sobie kont.


Zakup A4 B6 1.8T czy 2.0???


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
35 odpowiedzi w tym temacie

#21 tomekhxc

tomekhxc

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 390 postów
  • SkądKolbuszowa
  • Model:A4 B7
  • Silnik:3.0tdi

Napisano 30 październik 2013 - 16:53

2.0 + cysterke oleju

#22 Eddie

Eddie

    Junior

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 108 postów
  • SkądJarosław/Rzeszów

Napisano 31 październik 2013 - 07:56

ja polecam gaz u chłopaków na podkarpackiej zakład sinja gaz czy jakos tak. Robiłęm tu gaz w 2,4 i powiem szczerze jakos to tam jezdzi bez większych problemów.(mam zrobione 50 tys i tylko regulacja co jakis czas) A co do pytania o silnik sam sie teraz rozglądam za 1.8T. Bo tez go można dosc prosto zagazować, silnik rozwojowy no i znacznie mniej rzeczy do zepsucia sie niz w silniku V6 30v a co za tym idzie koszty eksploatacji

#23 Ozzy

Ozzy

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 94 postów
  • SkądRJA/RZ

Napisano 01 listopad 2013 - 02:11

Jeśli chodzi o zakładanie gazu to moim zdaniem najlepiej zajmuję się tym firma Auto Gaz KOMFORT na al. Sikorskiego 295
Także ceny usług są bardziej konkurencyjne niż innych firm w Rzeszowie.

#24 keniu

keniu
  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • SkądPrzemyśl

Napisano 03 listopad 2013 - 10:33

mi przed kupnem audi wszyscy polecali 1.8t i taki kupiłem , zagazowałem i jest ok, śmiga bez problemu

#25 Jack

Jack

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 97 postów
  • SkądLier, Norway

Napisano 03 listopad 2013 - 15:35

Niestety takie mamy realia w PL i zabawne jest że wszyscy którzy maja silnik 1.8 i wiekszy, rozgladaja się za instalacją LPG :( Benzynowe silniki Turbo produkowane są z myślą pracy na benzynie.
Polecam 1.8 T
Forspranget ligger i teknikken

#26 Eddie

Eddie

    Junior

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 108 postów
  • SkądJarosław/Rzeszów

Napisano 04 listopad 2013 - 07:43

[quote name="Jack"]Niestety takie mamy realia w PL i zabawne jest że wszyscy którzy maja silnik 1.8 i wiekszy, rozgladaja się za instalacją LPG :(

i co w tym złego ?? czego u nas wyśmiewani są ludzie którzy chcą mieć duży silnik ale nie wywalać całej krwawicy na wache ? nie dość że jedzie się oszczędnie to i na dodatek ekologicznie. Więc nie rozumiem dąsów na ten temat zupełnie
Gdybyś ogarniał nieco temat to byś wiedział ze nawet silnik turbo doładowany moze z powodzeniam chodzić na gazie a jeśli mówimy tu o 1.8 T to bez najmniejszego problemu bedzie pracowac na gazie (Silniki TSI nie) Tu ciekawostka niektóre silniki np japonczyki ze zmienna faza rozrządu na gazie mają lepsze osiągi niż na benzynie ze zwględu na wyższa liczbe oktanową.
Więc zanim kolego zaczniesz wysmiewac ludzi za lpg warto by było rozeznac sie w temacie. Smieszy mnie to że najwięcej do powiedzenia na temat lpg mają ludzie którzy nigdy go nie mieli :shock: Badz twrdziele z silnikami 2.8 które stoją miesiac czasu pod blokiem bo szkoda na opał no i na trasie v max 90 bo ekonomicznie a z gazu sie smieją. Tacą są zabawowi ! :okok:

#27 Jack

Jack

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 97 postów
  • SkądLier, Norway

Napisano 06 listopad 2013 - 10:08

Skąd wiesz czy wcześniej nie miałem benzyny z LPG lub samej benzyny. Nikogo nie wyśmiewam, tylko stwierdzam fakt bo taka jest prawda! Od kiedy to silnikiem V6 jeździ się ekonomicznie i ekologicznie?! Chyba nie wiesz człowieku ile CO2 emituje V6.
Silnik benzynowy z doładowaniem ma chodzić na benzynie, owszem pochodzi na gazie, tylko ciekawe jak długo? ...., "gdybyś ogarniał nieco temat to byś wiedział że" wtrysk mechaniczny ma chodzić na benzynie!!!
Oczywiście śmieszy i zabawowi są ci, którzy zawsze mają najwięcej do powiedzenia i odwiedzają forum dwa razy w roku. Ja nikogo nie wyśmiewam ale zawsze ktoś taki musi się trafić kto tylko najechać potrafi bo akurat on wie lepiej. Tacy są zabawowi.... ! Żal..... .
Forspranget ligger i teknikken

#28 gregor10

gregor10

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 85 postów
  • SkądJasło

Napisano 07 listopad 2013 - 12:15

Skąd wiesz czy wcześniej nie miałem benzyny z LPG lub samej benzyny. Nikogo nie wyśmiewam, tylko stwierdzam fakt bo taka jest prawda! Od kiedy to silnikiem V6 jeździ się ekonomicznie i ekologicznie?! Chyba nie wiesz człowieku ile CO2 emituje V6.
Silnik benzynowy z doładowaniem ma chodzić na benzynie, owszem pochodzi na gazie, tylko ciekawe jak długo? ...., "gdybyś ogarniał nieco temat to byś wiedział że" wtrysk mechaniczny ma chodzić na benzynie!!!
Oczywiście śmieszy i zabawowi są ci, którzy zawsze mają najwięcej do powiedzenia i odwiedzają forum dwa razy w roku. Ja nikogo nie wyśmiewam ale zawsze ktoś taki musi się trafić kto tylko najechać potrafi bo akurat on wie lepiej. Tacy są zabawowi.... ! Żal..... .


Masz racje co do wtrysku mechanicznego że na lpg nie pojezdzi odpowiednio jesli ma pb działać , ale nie sądzisz raczej ze takowy znajdziemy w 2.0 ALT czy 1.8T AVJ że nie wspomne o 3.0V6 ASN...

V6 na pewno nie jest ekonomicznym silnikiem, bo nie do tego został stworzony, jednak zakładając lpg można mieć blisko połowe mniejsze koszty przejazdu 100km. eksploatacja to inna bajka.

Co do chodzenia silnika turbodoładowanego to nie masz racji . Silniki turbodoladowane uwielbiają gaz, jesli nie wiesz dlaczego polecam sprawdzić jaką odorność na samozapłon ma pb i lpg.
Niedlugo wstawie wykresy z hamowni pewnego 1.8T k03s 240ps+ strojonego na PB i LPG porównamy sobie które paliwo lepiej toleruje 1.8T :)
Zrobił już 50 000 km na lpg, kompresja 13 13.0 13.1 13 , teraz polecam autodate ile podają cisnienia dla nowego 1.8t :)
Drugi przypadek Leon 1.8T + lpg , przejechane 120tys km na lpg i co ? to samo :)
Nie mówie tu o druciarskich instalacjach lpg , bo jesli mówimy o takich to mógłbym wrzucić fotki co robi niewystrojone lpg na kiepskich komponentach - topi tłoki. No ale chyba w tym temacie nie rozmawiamy o tym jaka instalacje zalozyc zeby stopic tloki tylko raczej odwrotnie :mrgreen:

Pozdr

#29 Tommy Gun

Tommy Gun

    Master

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1040 postów
  • SkądRT

Napisano 07 listopad 2013 - 14:41

Właśnie tylko że do aut zakładane są przeważnie druciarskie instalacje i stąd biorą się problemy. Dwa razy w życiu, przez chwilę jeździłem autem z lpg, jedno przerywało, drugie śmierdziało gazem. Później ktoś kupuje auto i zaczyna się koncert życzeń, przepalona uszczelka pod głowicą, wypalone gniazda zaworowe i inne.

Tak z ciekawości ile rocznie kosztuje utrzymanie instalacji lpg, tj. przegląd, ewentualna regulacja, wymiana filtra i innych ??

#30 Eddie

Eddie

    Junior

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 108 postów
  • SkądJarosław/Rzeszów

Napisano 07 listopad 2013 - 16:24

na stacji diagnostycznej za przegląd +60 zł do ceny wyjsciowej , za przegląd gazu z wymiana filtra 100 zł raz na około 25 tys km. Ja mam na gazie nalatane narazie około 60 tys i powiem szczerze ze mimo wszystko jestem zadowolony bo za 120 zł nie szczedzac pedału gazu 320 km cykne a jadac emerycko to raz dobiłem 398 km na jednym tankowaniu :) gazem nie smierdzi auto przeprzerywa. Choć minusy są ....

#31 kamilb5

kamilb5

    Expert

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 834 postów
  • SkądBrzozów
  • Model:Audi A4 B7 S-Line
  • Silnik:1.8T BFB+

Napisano 07 listopad 2013 - 21:08

Później ktoś kupuje auto i zaczyna się koncert życzeń, przepalona uszczelka pod głowicą, wypalone gniazda zaworowe i inne.


Pierwsze słyszę,z niczym takim jeszcze sie nie spotkałem,a jeśli wg Ciebie lpg śmierdzi to co można powiedzieć o smrodzie z klekota? Tak czy siak 1,8T jak najbardziej nadaje się pod LPG bez utraty mocy.

#32 keniu

keniu
  • Użytkownicy
  • 5 postów
  • SkądPrzemyśl

Napisano 07 listopad 2013 - 22:50

Ja mam już czwarte auto na LPG ( w tym 1.8t obecnie )i miałem jedneg ROPNIAKA i podziękowalem .

#33 Tommy Gun

Tommy Gun

    Master

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1040 postów
  • SkądRT

Napisano 08 listopad 2013 - 09:16

Temat jest chyba o silnikach benzynowych, a wasza opinia na temat silników diesla nikogo nie interesuje.

Zresztą Kamil zdanie które zacytowałeś odnosi się do tego co było napisane wcześniej. Nie przeinaczajmy sensu.

#34 SlawekUrban

SlawekUrban

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 14 postów
  • SkądRopczyce

Napisano 06 styczeń 2014 - 15:24

ja tez mam 1.8t na gazie D.T gas tylko listwy zmienilem z raylla bo sie kleily na valtek :P spadek minimalnie czuc ale przegłuby ukreca i poduszki silnika rwie to nie tak zle :P

#35 marasss2

marasss2

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 446 postów
  • SkądSłupsk/Starogard Gd.
  • Model:Audi S3
  • Silnik:Bam

Napisano 11 styczeń 2014 - 10:30

No widzisz ukrecenie przegubu jak i zerwanie poduszki nie swiadczy dobrze o kierowniku ja mam dużo więcej mocy niż seria, a nadal wszystko oryginalne siedzi. Valteki na wtrysku to też nie najwyższy szczyt którego raczej nie warto polecać.
Cztery buty robią robotę :)

#36 Ziomek

Ziomek

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 472 postów
  • Skądok Mielca
  • Model:A6 c5
  • Silnik:1.8T ANB

Napisano 11 styczeń 2014 - 13:03

Strzał ze sprzęgła z miejsca zerwie poduszkę, a ukręcić przegub? Szczerze to wątpie.. No chyba że klekotał już nawet na prostej drodze :-P




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych