Skocz do zawartości

Audi Klub Podkarpacie używa ciasteczek. Tutaj dowiesz się czym są. Aby zaknąć tą wiadomość kliknij:    Akceptuję ciasteczka


Tanie części samochodowe do Audi w iParts.pl


Użytkowników którzy posiadali konta na starym systemie, prosimy o skorzystanie z opcji przywracania hasła żeby nie dublować sobie kont.


a6 c5


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 audi08133

audi08133

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 38 postów
  • SkądBiłgoraj

Napisano 19 styczeń 2014 - 12:06

witam

mam do kupna audi a6 2,5 tdi 1999rok co myslicie o tej jednosce ?
wlazik

#2 jojo-jar

jojo-jar

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 61 postów
  • SkądJarosław

Napisano 19 styczeń 2014 - 14:01

99r to jeszcze stary 2.5 czyli awaryjna jednostka (wałki), no i spalaie w miescie tez nie małe. Póżniej był troszke lepszy motor 2.5.

#3 pioto10

pioto10

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 444 postów
  • SkądSędziszów Małopolski

Napisano 19 styczeń 2014 - 14:02

2.4 benzyna już lepsza bo mnie awaryjni silnik ;) 2,5 to ponoć niewypały były ;)
AUDI <3
Zapraszam na FP
https://www.facebook..._homepage_panel

#4 PuSzEk

PuSzEk

    Master

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1075 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:Audi Coupe 8B
  • Silnik:2.8 AAH

Napisano 19 styczeń 2014 - 14:20

jak ten model i rocznik to tylko 1.9 tdi :-P albo coś z V pod maską

#5 audi08133

audi08133

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 38 postów
  • SkądBiłgoraj

Napisano 19 styczeń 2014 - 14:26

to jest 2.5 v6 zastanawiam sie czy wziasc hmmm sam nie wiem
wlazik

#6 pioto10

pioto10

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 444 postów
  • SkądSędziszów Małopolski

Napisano 19 styczeń 2014 - 14:30

za jaką kasę ?
będziesz prawdopodobnie często mechaników z tą audicą odwiedzał
AUDI <3
Zapraszam na FP
https://www.facebook..._homepage_panel

#7 audi08133

audi08133

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 38 postów
  • SkądBiłgoraj

Napisano 19 styczeń 2014 - 14:32

za 6 koła pewnie pojdzie audi z pewnych rak to wiem tylko troche drzwi rysniete ma zradiana pompe paliwa nowe sprzegło tak ze moze az tak zle nie bedzie sam nie wiem wacham sie
wlazik

#8 foytek

foytek

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 474 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 19 styczeń 2014 - 14:38

Jak chcesz A6 C5 to moge Ci moja sprzedać 1.9TDI 2000r (zobacz sobie w dziale nasze auta) z tym wyjątkiem ze 6K to pierwszej raty :)

#9 pioto10

pioto10

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 444 postów
  • SkądSędziszów Małopolski

Napisano 19 styczeń 2014 - 14:41

foytek, a ile rat haha xD
AUDI <3
Zapraszam na FP
https://www.facebook..._homepage_panel

#10 Ziomek

Ziomek

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 472 postów
  • Skądok Mielca
  • Model:A6 c5
  • Silnik:1.8T ANB

Napisano 19 styczeń 2014 - 17:16

W a6 z tych lat ciężko o dobry silnik, 1.9tdi nawet 130 szału ekonomią czy dynamiką nie robią a cenią się wysoko (ciężka buda-siądziesz w 5 osób z pełnym bagażnikiem i możesz na viatoll się załapać). Jak benzynę to gazować, 1.8T jest jak na lekarstwo a z v6 2.4 czy 2.8 to różnie bywa, ciężko znaleźć zadbaną jednostkę, 2.5 TDI awaryjne i kosztowne, podobno gdzieś tam po 2002 czy 2003 coś poprawili. Jedyna słuszna opcja to pewnie 2.7 i 4.2 tylko tutaj drogie utrzymanie, ogólnie poniżej 13tyś ciężko na czymś zawiesić oko. Dodatkowo efekt psuje lift, niby poliftowe droższe bo młodsze i ładniejsze ale nierzadko środki są powycierane jak to podobnie bywa w a4 b6.

#11 KruQ

KruQ

    Junior

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:ALLROAD
  • Silnik:BAU

Napisano 19 styczeń 2014 - 17:17

foytek ile za swoje chcesz?

#12 foytek

foytek

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 474 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 19 styczeń 2014 - 20:54

kruczek przecież masz a6 :-P

#13 Lipton

Lipton

    Administracja

  • Administracja
  • 1034 postów
  • SkądRZE

Napisano 19 styczeń 2014 - 21:18

kruczek przecież masz a6 :-P


:-D nie jestem przekonany :-P

Admin_prende_a_calci_un_utente_e_un_mod_


#14 KruQ

KruQ

    Junior

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 146 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:ALLROAD
  • Silnik:BAU

Napisano 20 styczeń 2014 - 00:47

ale może miałbym kupca na Twoją:)

#15 foytek

foytek

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 474 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 20 styczeń 2014 - 13:17

No to powiedz co kupiec oferuje i będziemy gadać dalej :) albo wyślij jego wpływy na konto heheh moze być PW :-D

#16 kubek30

kubek30

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 96 postów
  • SkądMielec

Napisano 26 styczeń 2014 - 09:53

z A6 2,5 jest roznie... sam w zeszlym roku gdy wpadla mi oferta kupna tego wlasnie modelu mialem niemale obawy. w sieci wypowiedzi sa rozne, choc trzeba zaznaczyc ze w wiekszosci negatywy pisza ludzie, ktorzy danego modelu nie mieli, a gdzies slyszeli ze awaryjna jednostka itd. prawda jest taka, ze jak dbasz to masz. najwazniejsze w tym aucie jest pilnowanie oleju i czestrze jego wymienianie niz to zaleca producent. walki wycieraja sie szybciej niz w innych modelach, ale jesli nie robisz tysiecy km rocznie, to spokojnie ci starcza na troche - przy normanej eksploatacji pojezdzisz na nich nie malo - nowe to koszt 2400zl. poza tym trzeba pilnowac pewnych zasad dot. turbiny czyli gaszenia auta po jezdzie jak i butowania na nierozgrzanym do temp. roboczej silniku - to pewnie dot. wiekszosci aut z turbo.

wazne jest tez to, skad jest kupowane auto i jak sie z nim obchodzil poprzedni wlasciciel. wiele negatywow wzielo sie stad, ze ludzie po okazyjnych pieniadzach pokupowali zajechany szrot. dobrze jest wiec przed zakupem sprawdzic autko, zeby nie stac sie kolejnym rozgoryczonym zakupem tego wlasnie modelu.

wazne jest tez co wsadzamy za czesci, przy ewentualnych naprawach. niestety u nas najczesciej wsadza sie tanie zamienniki chinskie, co prowadzi do czestych awarii i kolejnych napraw. nie mowie ze ma sie wsadzac tylko oryginaly, ktore kosztuja, ale dobrej jakosci, dobrych marek odpowiedniki. pozorna oszczednosc niestety potem kosztuje.

reasumujac: czesci nie sa tanie, ale tez nie sa kosmicznie drogie, trzeba sie liczyc z ewentualnymi wydatkami, ale i w innych markach tak jest. na necie mozna wyczytac ile to czy tamto kosztowalo kogos... teraz zaczynam sie z tego troche smiac, bo widze ile mnie kosztuja czesci czy naprawy - przykladowo wymiana rozrzadu - czytalem ze nawet 3k ludzie placili, a mnie to wynioslo z robocizna 1700zl gdzie rozrzad mam oryginalny.
najwiecej wiec skubia nas na tym aucie mechanicy, ktorzy wykorzystuja fakt ze to "slynne" 2.5, tylko naprawialiby w nim rozrzad i walki.

reszta to radocha z komfortu jazdy, bo autko jest niebywale w prowadzeniu. cieszy swoja przestronnoscia i wygoda. oczywiscie spala swoje, ale jak pisalem na poczatku - cos kosztem czegos.

#17 Jack

Jack

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 97 postów
  • SkądLier, Norway

Napisano 27 styczeń 2014 - 18:28

kubek30, dobrze piszesz, wszystko się zgadza, silnik 2.5 to świetny, elastyczny i mocny motor ale przed zakupem lepiej wylać sobie kubeł zimnej wody na łeb. Wszystko sprawdzić itd. Temat silnika 2.5 TDI już był........., tam wszystko było ładnie opisane od A do Z.
Forspranget ligger i teknikken




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych