Skocz do zawartości

Audi Klub Podkarpacie używa ciasteczek. Tutaj dowiesz się czym są. Aby zaknąć tą wiadomość kliknij:    Akceptuję ciasteczka


Tanie części samochodowe do Audi w iParts.pl


Użytkowników którzy posiadali konta na starym systemie, prosimy o skorzystanie z opcji przywracania hasła żeby nie dublować sobie kont.


zawieszenie gwintowane a trwałoś zawieszenia ??


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Eddie

Eddie

    Junior

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 108 postów
  • SkądJarosław/Rzeszów

Napisano 24 kwiecień 2014 - 17:30

Witam. Po dłuższych namysłach jednak przechylam sie do tego by kupic całe zawieszenie gwintowane, może nie jakichś górno lotnych firm tylko mts-technic. Opinie sa podzielone ale to z tego względu na to że jeden uzywa tego do wyscigów a drugi jako gadżet do dupo wozu. I ja równiez niechce uzywać tego w sposób sportowy tylko na codzien do normalnej jazdy, posadzic auto na tyle zeby opony zrównały sie z nadkolami........ no może jeszcze jeden centymetr niżej :-D I teraz pytanie(zakładaąc że zawieszenie jest srednio twarde , podobno im niżej tym miękksze , tak gdzies przeczytałem) jak wpływa to na reszte podzespołów zawieszenia typu wachacze itp itd ?? Wachacze mam kompletne z firmy meyle i smigam na tym rok, czy po założeniu gwinta za poł roku nie będe musiał wymieniać znowu kompletu ? Na codzien smigam dośc ostrożnie nie tłuke po dziurach i omijam dziury tyle ile można i sie zastanawiam :)
Prosze o opinie w tym temacie

#2 bruno

bruno

    Moderator

  • Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 804 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 24 kwiecień 2014 - 22:13

będzie ok ale po zglebieniu auta pamiętaj żeby dolne wachacze dokręcić na tulejach w pozycji pracy bo inaczej może je szybciej zerwać

bruno@audipodkarpacie.pl


#3 Eddie

Eddie

    Junior

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 108 postów
  • SkądJarosław/Rzeszów

Napisano 26 kwiecień 2014 - 15:53

bruno, dzieki serdeczne za opinie , napewno zwroce uwage przy monatrzu tuleje :)
Pozdrawiam

#4 Twister

Twister

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 16 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:A6 C5
  • Silnik:2.4v6

Napisano 05 listopad 2016 - 16:57

Panowie odgrzeje kotleta.wziąłem się dziś za założenie gwintu i napotkalem problem... Zapieczona śruba mocujaca górne wahacze. Ma ktoś na to jakiś sposób? Nakrętką poszła ale sama śruba ani drgnie.

#5 Ziomek

Ziomek

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 472 postów
  • Skądok Mielca
  • Model:A6 c5
  • Silnik:1.8T ANB

Napisano 06 listopad 2016 - 20:46

Chyba w większości przypadków zmiany zawieszenia jest z nią problem. Na dzień dobry trzeba zlać jakimś penetratorem. Można próbować zerwać główkę śruby, nakręcić nakrętkę z drugiej strony i próbować ją przeciągnąć, można próbować młotem ją wypchać od strony gwintu. Można też wyciągnąć amor razem z zwrotnicą i w lepszych warunkach pokombinować. Ona nie tylko się zapieka ale wydaje mi się że też delikatnie krzywi. W a4 posmarowałem smarem do prowadnic hamulcowych i później jak zmienialiśmy łożysko to wyszła bez większych ceregieli.


Użytkownik Ziomek edytował ten post 06 listopad 2016 - 20:47





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych