Skocz do zawartości

Audi Klub Podkarpacie używa ciasteczek. Tutaj dowiesz się czym są. Aby zaknąć tą wiadomość kliknij:    Akceptuję ciasteczka


Tanie części samochodowe do Audi w iParts.pl


Użytkowników którzy posiadali konta na starym systemie, prosimy o skorzystanie z opcji przywracania hasła żeby nie dublować sobie kont.


Audi A4 B6


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ziomuś

Ziomuś

    Administrator

  • Administracja
  • 3802 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:Audi A6 C5
  • Silnik:2,7 BiT AJK

Napisano 13 wrzesień 2014 - 16:56

Co sądzicie o A4 B6 z silnikiem 1,8 turbo? Jak wygląda sprawa awaryjności? Koszty które trzeba włożyć na dzień dobry czyli rozrządy itd.?

I porównanie 1,8 turbo do 1,9tdi w tym samochodzie? Który lepiej wybrać? W głównej mierze jazda 80% miasta.

www.BizzWeb.pl- Strony internetowe, grafika komputerowa!


#2 Ziomek

Ziomek

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 472 postów
  • Skądok Mielca
  • Model:A6 c5
  • Silnik:1.8T ANB

Napisano 13 wrzesień 2014 - 17:57

1.8t 150km w tym modelu to awt, tdi to chyba 130 awx, koszty raczej podobne przy rozrządzie, łańcuszek z napinaczem rozrządu dochodzą przy 1.8t jeśli jest konieczna ich wymiana. Znając życie to łatwiej będzie znaleźć mniej utyrane 1.8T niż 1.9tdi.
Ja mam 1.8T ale w innej budzie, jak to mówią każdy będzie chwalił swoje ale nie żałuje 8-)

#3 Ziomuś

Ziomuś

    Administrator

  • Administracja
  • 3802 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:Audi A6 C5
  • Silnik:2,7 BiT AJK

Napisano 13 wrzesień 2014 - 18:07

A ja te silniki 1,8turbo znoszą gaz?

www.BizzWeb.pl- Strony internetowe, grafika komputerowa!


#4 Ziomek

Ziomek

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 472 postów
  • Skądok Mielca
  • Model:A6 c5
  • Silnik:1.8T ANB

Napisano 13 wrzesień 2014 - 18:39

Ja mam za mało przejechane żeby się wypowiadać, brat w b5 APU 60tyś przejechane na gazie bez najmniejszych problemów.

#5 marasss2

marasss2

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 446 postów
  • SkądSłupsk/Starogard Gd.
  • Model:Audi S3
  • Silnik:Bam

Napisano 13 wrzesień 2014 - 19:27

Dokładnie silnik bardzo dobry do gazu w a3 ponad 40 tys km i bez najmniejszych problemów podstawa dobry montaż i strojenie i zapomnisz ze masz.lpg
Cztery buty robią robotę :)

#6 woolf

woolf

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 677 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:A4 B8 Avant
  • Silnik:2,0 tdi cr

Napisano 13 wrzesień 2014 - 21:35

w a4 b6 nie było1,8 150koni tylko 163 konie a co nie któży podają 165 k

#7 PuSzEk

PuSzEk

    Master

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1075 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:Audi Coupe 8B
  • Silnik:2.8 AAH

Napisano 13 wrzesień 2014 - 22:36

www.autocentrum.pl/dane-techniczne/audi/a4/b6/avant/silnik-benzynowy-1.8-t-150km-2001-2002/
chyba jednak było :-P
i tu cały wykres silników http://www.autocentr...di/a4/b6/avant/

#8 woolf

woolf

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 677 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:A4 B8 Avant
  • Silnik:2,0 tdi cr

Napisano 13 wrzesień 2014 - 22:44

PuSzEk, hehe no przez cały rok heh zapewne po B5 im zostało hehehe , i początkowe fazy rozwoju bozaraz po zakończeniu produkcji B5

#9 marasss2

marasss2

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 446 postów
  • SkądSłupsk/Starogard Gd.
  • Model:Audi S3
  • Silnik:Bam

Napisano 14 wrzesień 2014 - 07:50

Akurat w przypadku tego silnika wersja mocowa nie ma znaczenia dla montażu lpg i awaryjności więc jakie by nie było bedzie dobre. Wybór jednostki może zależeć od upodobań mocowych kupującego i przyszłych planów modyfikacji.
Cztery buty robią robotę :)

#10 woolf

woolf

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 677 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:A4 B8 Avant
  • Silnik:2,0 tdi cr

Napisano 14 wrzesień 2014 - 15:46

Ja osobiście wybrał bym 1,8 T :-) bo dizlucha miałem i się sparzyłem więc tylko benzynka z lpg a zawsze można korek od lpg umieścić w wlewie paliwa nic nie bedzie widać :-)

#11 Jack

Jack

    Nowincjusz

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 97 postów
  • SkądLier, Norway

Napisano 14 wrzesień 2014 - 20:50

woolf, ..., bo dobrego diesla trzeba umieć kupić. Zadbany AWX, AVF czy AVB jeszcze gdzieś jest.
Forspranget ligger i teknikken

#12 woolf

woolf

    Konstruktor

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 677 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:A4 B8 Avant
  • Silnik:2,0 tdi cr

Napisano 15 wrzesień 2014 - 16:09

no fakt :-) gdzieś jest na pewno :-)

#13 kamilb5

kamilb5

    Expert

  • Klubowicz
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 834 postów
  • SkądBrzozów
  • Model:Audi A4 B7 S-Line
  • Silnik:1.8T BFB+

Napisano 15 wrzesień 2014 - 20:35

LPG jak najbardziej sie nadaje do tego silnika a do tego jest duży potencjał na moc,więc jeśli chodzi o osiągi to na pewno można to zrobić mniejszym kosztem niż w TDI.

210Hp/324Nm                         

Powered by Gregor Performace.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych