Skocz do zawartości

Audi Klub Podkarpacie używa ciasteczek. Tutaj dowiesz się czym są. Aby zaknąć tą wiadomość kliknij:    Akceptuję ciasteczka


Tanie części samochodowe do Audi w iParts.pl


Użytkowników którzy posiadali konta na starym systemie, prosimy o skorzystanie z opcji przywracania hasła żeby nie dublować sobie kont.


Problem z przeładowaniem A4 B5 Lift 1.9 TDI AJM 115 KM


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomtomek21

tomtomek21

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 10 postów
  • SkądŚREDNIA
  • Model:Audi A4 B5 lift
  • Silnik:1,9 TDI AJM

Napisano 28 styczeń 2017 - 15:56

Witam mam problem z przeładowaniem turbo (za duże parametry)

 

rzucam dwa linki do logów

 

 http://vaglog.pl/log-011_aa5deBO.html

 

http://vaglog.pl/log...11_26hhRLA.html

 

 

 

Proszę o Pomoc...z góry dziękuje za pomoc


Z poważaniem Tomasz T.

#2 tomtomek21

tomtomek21

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 10 postów
  • SkądŚREDNIA
  • Model:Audi A4 B5 lift
  • Silnik:1,9 TDI AJM

Napisano 30 styczeń 2017 - 23:05

witam ponownie mam jeszcze jednego loga 

http://vaglog.pl/log..._010_tkVKSX.htm


Z poważaniem Tomasz T.

#3 Ziomuś

Ziomuś

    Administrator

  • Administracja
  • 3802 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:Audi A6 C5
  • Silnik:2,7 BiT AJK

Napisano 30 styczeń 2017 - 23:36

A zawory wszystkie od podciśnień masz ok???


www.BizzWeb.pl- Strony internetowe, grafika komputerowa!


#4 tomtomek21

tomtomek21

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 10 postów
  • SkądŚREDNIA
  • Model:Audi A4 B5 lift
  • Silnik:1,9 TDI AJM

Napisano 31 styczeń 2017 - 00:00

Tak..

Jak by było coś nie tak z podciśnienie to by tak nie biła turbina .

wydaje mi się że się przycina sztanga na turbie ?

z logów tak to wynika. 

Ale może ktoś ma inny pomysł lub diagnozę.. 


Użytkownik tomtomek21 edytował ten post 31 styczeń 2017 - 00:01

Z poważaniem Tomasz T.

#5 Ziomuś

Ziomuś

    Administrator

  • Administracja
  • 3802 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:Audi A6 C5
  • Silnik:2,7 BiT AJK

Napisano 31 styczeń 2017 - 07:41

albo geometria ci stroi. nie wywala ci serwisowego jak mocniej przyciśniesz?


www.BizzWeb.pl- Strony internetowe, grafika komputerowa!


#6 tomtomek21

tomtomek21

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 10 postów
  • SkądŚREDNIA
  • Model:Audi A4 B5 lift
  • Silnik:1,9 TDI AJM

Napisano 31 styczeń 2017 - 08:54

to są obiawy przeładowania turbo.


Z poważaniem Tomasz T.

#7 Ziomuś

Ziomuś

    Administrator

  • Administracja
  • 3802 postów
  • SkądRzeszów
  • Model:Audi A6 C5
  • Silnik:2,7 BiT AJK

Napisano 31 styczeń 2017 - 10:35

to są obiawy przeładowania turbo.

 

No serwisowy wyrzuca jak masz przeładowanie. I jak wtedy zgasisz i odpalisz auto podczas jazdy to wraca do normy do momentu ponownego przeładowania? Jak tak to wyczyść turbo. A sztangę możesz w łatwy sposób sprawdzić. odkręć śrubkę od cięgna i zakładaj i ściągaj wężyk sterujący... jak będzie się ruszać to znaczy że żyje


www.BizzWeb.pl- Strony internetowe, grafika komputerowa!


#8 tomtomek21

tomtomek21

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 10 postów
  • SkądŚREDNIA
  • Model:Audi A4 B5 lift
  • Silnik:1,9 TDI AJM

Napisano 18 marzec 2017 - 21:38

Problem znikł nic nie zrobiłem...

Jedynie wymiana rozrządu (INA) przez mechanika...Dziękuję wszystkim....

 

 

jeżeli ktoś potrzebuje części do audi a4 b5 lifi dzwońcie Tel. 781911081


Z poważaniem Tomasz T.

#9 Ucando

Ucando
  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • SkądWarszawa
  • Model:Audi A6 C7
  • Silnik:4.2

Napisano 20 marzec 2017 - 13:06

Na przyszłość do takiego silnika poleciłbym zestaw rozrządu firmy Contitech https://www.ucando.p...U16C022D683-307bardzo wysoka jakość, często wyższa od INA.



#10 tomtomek21

tomtomek21

    Świeżak

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 10 postów
  • SkądŚREDNIA
  • Model:Audi A4 B5 lift
  • Silnik:1,9 TDI AJM

Napisano 20 marzec 2017 - 13:15

Paski ina robi firma Contitech
Z poważaniem Tomasz T.

#11 Ucando

Ucando
  • Użytkownicy
  • 3 postów
  • SkądWarszawa
  • Model:Audi A6 C7
  • Silnik:4.2

Napisano 21 marzec 2017 - 10:12

Dokładnie zgodzę się z Tobą, Paski INA wytwarzane są w fabryce Cintinentala, czyli producenta Contitecha.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych